Ska bli skönt med måndag

Nu har jag legat i soffan i två dagar utan att bli störd, förutom av några trevliga telefonsamtal.
Igår vaknade jag 10.49. Åt frukost vid lunchtid, kollade på tre qaf-avsnitt som jag redan sett, planterade 4 dahlior, 4 solrosor och en klematis, läste två böcker, eller vänta, läste tre böcker, åt mat och sov.
Idag vaknade jag vid tio, gick upp, åt frukost, kollade på gossip girl-marathon på femman (sex avsnitt i sträck, fråga mig inte varför jag kollade), läste en halv bok, kollade på inför esc, halva top model och sen ncis.
Jag behövde nog en sån här helg, men helgerna framöver får ni fan se till att roa mig, ok? Nu har jag fått nog med lugn och ro.
Dessutom har de stängt av värmen här för stambytet. Det är kallt som en isbjörnsröv (som min lillasyster så fint brukar uttrycka det). Jag har tjocktröja, raggsockor och filt.

Och just ja, har ni kollat in konkurrensen i esc?
Den här veckan ska alla röster läggas för Sveriges placering (om vi tar oss från semin på torsdag till finalen på lördag).
Så sätt igång och fundera nu. Ni kan lägga era röster här på bloggen så sammanställer jag lite fint. Det blir ett schysst pris till vinnaren såklart.

Kommentarer
Postat av: jeanette

plats 2 säger jag, för det kan vara så att den sockersöta sötskallen som magnus och jag har dregglat över charmar hela europa. haha. och isbjörnsröv? HAHAHAHAHAHAHAA..

2008-05-19 @ 09:17:35
Postat av: Magnus

Perelli kommer 3a.

och du Jeanette, han är min!! My precious!!! (Hur faaan stavas det?)

2008-05-19 @ 11:11:23
Postat av: jeanette

du kan få..men om ni ska ha barn så kan jag vara mamman så kan vi ha en fin familj ihop. tummen upp för det. då får jag ju låna en kväll iaf..eller två..eller 15..visslar oskyldigt

2008-05-19 @ 12:13:42
Postat av: Magnus

Jeanette! Det förstår du väl själv, här blir det inget sex för dig med honom. Ska det bli barn så får du låna en kalkonspruta eller kanske en sån där strut som man har när man bakar, låna Mias.. Inte ska du få känna på hans snopp inte, glöm det fröken!

2008-05-19 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback