Sköna maj välkommen...

Sitter just nu på "mitt rum" och njuter av lugnet och ensamheten. Snart invaderas huset av syskon, pojkvänner och barn. Det är visserligen riktigt trevligt, men jag börjar känna av avsaknaden av ensamhetens ljuva timmar.
Hade tänkt att vara ledig imorgon, men det visade sig att föräldrarna också kommer att vara hemma nästan hela dagen, så vi får se. Jag kanske lika gärna jobbar. Om jag inte hittar nån som vill leka med mig.
Var vid Skantzen och tittade på brasan igår med Sabina och Albert. Det brann som tusan och fyrverkerierna var vackra som vanligt. Det duggade lätt och luktade sommarregn så jag blev alldeles lycklig.
Nu, dags att förbereda sig och städa rummet lite. Anja kommer nog att vara här inne och titta på fiskarna ungefär 20 ggr. :)

image152


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback