Sömnbrist

Jag är trött. Jag vågar till och med säga att jag är trött som fan.
Jag vet inte vad det beror på, men jag blir inte pigg av att sova.
I natt sov jag åtta timmar utan att vakna en enda gång, och ändå är jag inte utvilad! Hur?
Jag saknar min säng. MIN säng. Där blir jag alltid utvilad.
Jag sov skönt i natt iaf. Var ute i spåret med sandra igår och somnade skönt trött.
Foten känns dessutom helt ok idag (vilket visserligen inte betyder att det är smärtfritt). Antar att lite motion inte var en så dålig idé trots allt.
Men det här med sovandet irriterar mig.
Håll alla tummar ni har för att jag ska kunna sova hemma i helgen, ok?

Kommentarer
Postat av: sandra

alla tummar hålls stenhårt. kram

2008-05-13 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback