Kalas, bio och barnvakt

Igår när jag fick nog av att sitta inne och titta ut på solen så ringde jag min mamma och frågade om hon ville gå till åsby med mig. Vi promenerade dit i solen, tittade på hundratals tomtar och sen gick vi hem igen. Det var mysigt att vara ensam med mamma. Det händer för sällan. Pappa är sjuk så honom ville jag inte vara i närheten av. Smitthärdar har jag fått nog av. Förhoppningsvis blir han frisk snart, för jag börjar sakna honom lite.

Idag ska jag och A-S vara barnvakt till Abbe så att hans underbara föräldrar får lite ensamtid med Bond. Det har de definitivt förtjänat (nu har jag ju hört att filmen är dålig, men ändå...).
Imorgon är det jobb, kalas för Jessica och Alva och sen äntligen dags att se Twlight! Jag har väntat i tusen år känns det som. Världspremiär idag. Recension från mig senare i helgen.
På söndag ska jag försöka träffa syrran och de underbart söta syskonbarnen. Det var för länge sen märkte jag idag när jag sprang på dem utanför biblioteket.
Busy weekend, men roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback