Bäst i världen

Det kan vara så att jag har en crush på min bovärd. Just nu är han det bästa i hela världen.
Jag gick dit imorse (trött och slut på tålamod) och snackade med honom om mitt sovrum. Eller, så här var det:

Jag: Alltså, nu ger jag upp! Ingenting sitter fast på de jävla skitväggarna!
Han: Hmm...*skratt*...ok...jag vet, det är så i de här husen. Bara skit...
Jag: Ehh...jaha...
Han: Berätta.
Jag: Jo alltså, tapeterna sitter inte fast...blablabla...dåligt underarbete...blablabla...allt släpper...blabla...mina axlar gör ont, jag får inte riva för min sjukgymnast...blabla...osv i all jävla oändlighet
Han: Vänta lite.
Tar upp mobilen, ringer nån snubbe, pratar lite och lägger sen på.
-Jo, vi fixar det här. Kan jag släppa in honom i din lägenhet om han kan börja redan idag?
Jag: (Glädjeskutt upp till månen ungefär) JA! Släpp in honom direkt!

Fattar ni nu?

Kommentarer
Postat av: A-K

GRATTIS!!!!!!!!!!

2008-10-28 @ 14:10:10
Postat av: sandra

ÄLSKA MATSen :)

2008-10-28 @ 15:48:23
Postat av: Jeanette

Sicken Gud. =D

Postat av: Magnus

Underbart! Vad ska han få för present?

2008-10-28 @ 17:47:05
Postat av: Kristina

Gud vad skönt för dig....Kan du skicka honom till mig när han är klar....:-)

2008-10-28 @ 18:26:02
Postat av: sandra

förresten; tror du han känner för att vräka våra nya knarkargrannar vi fått (hemma)? ...

2008-10-28 @ 19:39:58
Postat av: mia

Sandra- självklart. Bara ring honom. Säg att du fruktar för dina barns liv eller nåt. ;)

2008-10-28 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback