Dagens fråga:

Hur många olika tapeter ser du på bilden?



Jag tror att målarna inte har så där himla kul i mitt sovrum just nu. De upptäckte snabbt, liksom jag, att tapeterna inte sitter fast så nu håller de på att riva allt ner till putsen. Konstigt förresten att de inte sitter fast när första lagret tapeter är uppsatta på den ojämna putsytan. Målaren skakade på huvudet och himlade med ögonen.
På vissa ställen där de börjat riva får man in hela armen mellan tapeterna och väggen. Kolla.
Jag är glad att de har tagit över nu. När de rivit klart ska de bredspackla två lager, måla taket och sen sätta upp tapeterna. Jag kan knappt vänta.


Kommentarer
Postat av: Syfia

Fan va skönt att dom har tagit över allting så du slipper.. Underbart!

2008-10-30 @ 09:25:15
Postat av: Magnus

shiiit!

2008-10-30 @ 10:33:00
Postat av: sandra

scheisse. men du. hoppas dom blir klara snabbt iaf :)

2008-10-30 @ 10:45:42
Postat av: Jeanette

Haha..så där såg det ut i min lgh innan vi målade om. Vi kunde riva ner 80 % med bara händerna ända in till putsen..Och då fick vi loss centimeter-tjocka lager av tapet. Det är kul nästan jämt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback