kulturfrossa

Den här helgen tog jag beslutet att vara hemma hela helgen och det visade sig vara riktigt bra. Jag har sovit som en galning, rensat balkongen, grävt upp dahlia-knölarna, släpat saker till återvinningsstationen, byggt klart det gigantiska pusslet och rivit tapeter. Dessutom har jag sett två avsnitt till av Heroes, och det blir bara bättre och bättre.
Jag är lite seg nu, men det gör ingenting. Ikväll är det linedance och sen har jag en rolig jobbvecka framför mig. Imorgon kommer Mark Levengood till mitt bibliotek, och på torsdag kommer min favoritförfattare Magnus Nordin. Sen är det dags för Kulturveckorna (v 43-44) att starta på riktigt med knatte-bio, bokprat och läseklubb med bokmärkespyssel.
Jag gillar de här veckorna. Det är fullt ös och man är helt slut när de är över, men shit vad roligt det är med kultur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback