Mitt hårda liv...ehh..hrm...

Shit, såg ni femmans nya serie Fringe igår? Jag är lite lättskrämd, så den där serien lär ge mig mardrömmar. Men ändå vet jag ju att jag kommer sitta som klistrad framför tvn varje torsdag hädanefter. Kul dessutom att de äntligen fattat att torsdagarna behöver nåt vettigt tv-innehåll. Annars verkar alla serier slåss om uppmärksamheten på tisdagar och onsdagar.
Men jag älskar kvällarna nu. Jag är helt okontaktbar. CSI, Ugly Betty, Desperate housewives, Grey's Anatomy, Fringe och lite annat smått och gott. Nu börjar väl förresten snart Cityakuten igen, och då måste man välja mellan det och CSI. Åh, jag har så jobbigt liv. Vad ska jag göra?

För övrigt så är jag lite piggare idag, men fortfarande dunderförkyld och trött i hela kroppen. Idag är en av de där sällsynta lediga fredagarna som jag har, och jag skulle äta lunch med trevligt sällskap och kanske hinna åka till stan och byta ett par jeans. Istället sitter jag där jag sitter. Billigt blir det ju iaf. En bra sak att lägga till de dåliga.
Kanske ska försöka riva lite tapeter på efm. Kommer ni ihåg att jag fortf behöver hjälp (och nej Magnus, jag frågar inte dig. Du är hopplös.)?

Nu, dags att kolla på några avsnitt av Greek, som jag missar på söndagarna pga linedancen. Och ja, jag är lite knäpp, ok?

Kommentarer
Postat av: sandra

tidsoptimist javisst.

mats iaf. han sa ju 4veckor.

snickarna i måndags sa iaf 6-8veckor.

nu ska fläktarna och luftavfuktarna stå i sex veckor bara dom...

skönt att du mår lite bättre iaf.

kram

Postat av: Magnus

Jag är inte hopplös. Jag har massvis med hopp!

2008-10-03 @ 17:42:49
Postat av: mia

Inte ur mitt sovrums synvinkel...

2008-10-03 @ 18:28:33
Postat av: Magnus

Lalalalalalalalalalalallalaala, sa du något?

Jag dricker vin och poppar så jag har svårt att uppfatta allt...



Men jag poppar och hoppar, heeeeela tiden. Sådetså!

2008-10-03 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback