pissiga lördagskväll

Jag är himla glad att jag trots mitt pissiga tillstånd tog mig till Hammarteatern idag för att se Ur funktion.
Sandra- du var (och är) fantastisk! Och så fick jag träffa Jeanette också vilket alltid är trevligt.
För övrigt så hatar jag att må dåligt och min huvudvärk och mitt halsont håller verkligen på att förstöra hela min helg.
Har iaf bäddat ner mig i fåtöljen och har just sett Mannen som älskade Yngve. Och för er som läst boken och inte gillade den (som jag) så kan jag iaf säga att filmen var bättre. Mycket bättre.
Nu ska jag kolla om det är nåt på tv. Och hörrni, glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme i natt.

Kommentarer
Postat av: sandra

det var så roligt att ni kom. helt undebart. puss

2008-10-26 @ 06:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback