Får man ångra sig?

Jag tror att jag måste ångra mig angående förra inläggets rubrik.
Igår efter lunch fick jag helt plötsligt jätteont i halsen, och det blev bara värre och värre. När jag kom hem efter sju så kunde jag knappt svälja. Plötsligt började snoret rinna och huvudet dunka. Jag har sovit ganska lite i natt om man säger så, men som en god samhällsmedborgare så gick jag ändå till jobbet idag, även om jag tog sovmorgon.
Dessutom blir det ingen Aidan Chambers för oss imorgon, eftersom det tydligen bara var för folk i Eskilstuna. Schysst att de meddelar så långt innan. Det var ju bara några veckor sen vi anmälde oss.
Imorgon är det efterbesiktning av badrummet hemma, så jag måste dessutom städa som en galning idag.
Så, det här blir nog inte en bra vecka som det ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback