Grannjävlar

Imorse pallrade jag mig äntligen ner till min bovärd och pratade om min granne. Ni vet- han som står och skjuter plastkulor med nåt gevär/pistol ut från balkongen. I natt vaknade jag nämligen kl 02:15 av att han står där ute och skjuter, och det är inte ens ovanligt att han håller på vid den tiden. Sen vaknade jag av samma sak igen 06:15. Jag blir så trött på folk som är arbetslösa, vänder på dygnet och har noll respekt för de andra människorna som bor i huset.
Så jag tog med mig några av de där jävla plastkulorna som vanligtvis regnar ner på min balkong och bovärden skulle gå upp och snacka med honom direkt. Det kan ju inte vara lagligt.
Så nu är det väl bara hoppas på att han slutar. Eller så kommer han väl ner till mig och skjuter mig. Ni kan väl komma upp och kolla om ni inte hört nåt från mig på några dagar, ok?

Kommentarer
Postat av: A-K

Bra att du äntligen sa till!!! Jag kollar av dig om någon dag ;)

2008-09-16 @ 16:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback