Kan bli en bra vecka

Solen skiner som en galning utanför, och höstlöven har aldrig varit vackrare.
Kom just från sjukgymnasten. Axlarna och nacken är ömma, men på ett skönt sätt. Det känns att det börjar bli lite lite bättre. Nästa vecka ska jag dit två gånger, och då blir det akupunktur, något som jag aldrig förr testat. Ska bli spännande.
Idag spenderas förmiddagen med budgetmöte för 2009 och sen är det bara att köra på till kl 19.
På onsdag ska jag och kollegan till Eskilstuna och lyssna på Aidan Chambers (jippie!) på biblioteket. Ska även passa på att kolla runt lite för att få lite idéer till vårt bibliotek.
För er som inte vet vem Aidan Chambers är så kan jag tala om att han sysslar med olika tekniker runt boksamtal, och dessutom har han skrivit en massa sjukt bra böcker, tex Dansa på min grav.
Dessutom fyller min lilla mamma och vår
bokblogg år på onsdag, så då blir det stort kalas.
Nu- fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback