Nya erfarenheter

Den här helgen har jag gjort en massa saker som jag inte brukar. Jag har festat i Hallsta, även om jag fick gå hem när jag började komma igång, men har man lovat så har man.
Jag har varit på Rocklundamarknaden, shoppat kläder som jag inte är riktigt nöjd med och handlat lite grejer på ikea. Jag har dessutom dansat linedance för första gången i mitt liv, och kunde glatt konstatera att det var riktigt roligt och att jag nu kommer att bli fattig för att jag vill fortsätta.

För övrigt så befinner sig min lillasyster och hennes kille i Tunisien där det bara var typ 50 grader varmt och deras lägenhet är tydligen gigantisk med terass istället för balkong. Hotellet har dessutom egen strand. Jag hatar den där skitungen. ♥

Dessutom har hon och Niklas förlovat sig, så GRATTIS till dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback