Renoveringsprojekt

Igår blev jag äntligen fri från alla sladdar och kunde njuta av Kulturnatten utan att elektroderna skavde överallt. Nu är det bara några skavsår som ska läka, sen är allt bra igen.

Idag började jag och Sofia dessutom projekt fixa-marias-sovrum.
Eftersom ingen jävel verkar fatta att man behöver tapetklister när man sätter upp tapeter, så måste jag riva rubbet. Hälften av tapeterna sitter ju inte fast på väggen, men det är den roliga biten. Den mindre roliga är ju den delen där idoterna faktiskt kladdat på lite klister så att tapeterna sitter som berg.
Jaja, vi har iaf börjat, och jag har faktiskt hunnit lite längre än det ser ut på de här bilderna. Säg bara till om ni vill pilla lite tapeter, ok? Vi hade ju ganska kul sist när vi gjorde köket. :D







Kommentarer
Postat av: sandra

men alltså. det lockar jävligt bra i tapetpillarfingrarna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback