Dansuppvisningen

Så, igår hade vi dansuppvisning. Jag spenderade därmed halva söndagen i Sporthallen, och det var jätteroligt!
Dansen gick finfint, och jag tror inte någon gjorde någon tabbe som syntes. Vi var så synkade att det nästan var äckligt. Ja, ni förstår, va? :D
Kristina filmade hela spektaklet med min kamera, men eftersom jag är en teknisk idiot, så fattar jag såklart inte hur man lägger ut det på internet. Men om någon vänlig själ hjälper mig, så kanske ni kan få se hur fantastiska vi var.
Iaf, det är ungefär det jag hunnit med i helgen. Genrep i lördags och uppvisning i söndags. Himla roligt hade jag iaf, och tack till er som kom och kollade. :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ni var så duktiga!

2009-04-20 @ 11:20:35
Postat av: sandra

vad roligt att det gick bra!

själv låg jag hemma och kände som feberfrossa.

du får ladda upp filmen på typ youtube och sen lägga in som man gör "som vanligt".



i övrigt sitter jag här ute i bibblan ;)

2009-04-20 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback