Låt mig sova

Jag har börjat sova så konstigt.
Vanligtvis vaknar jag en gång på natten och går på toa, och sen vaknar jag någon minut före väckarklockan.
Senaste veckorna har jag haft jättesvårt att somna. Det är obekvämt att ligga på mage, rygg och sidan. Sen är det antingen för varmt eller för kallt, eller så måste jag kissa. När jag väl somnar så drömmer jag sjukt konstiga grejer och läskiga mardrömmar och vaknar flera gånger. Jag kommer liksom inte till ro, och är skittrött när jag till slut vaknat av väckarklockan.
Imorse fick jag verkligen tvinga mig själv att gå upp och cykla till badet.
Jag simmade iaf 30 längder, och sen blev det bubbelpoolen. Så nu är jag ännu tröttare än när jag vaknade, men förhoppningsvis somnar jag gott i natt om inte chocken på viktväktarna får mig att bli klarvaken.
Det lär visa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback