Nu är våren kommen...

Helgen är över. Men det är inte bara helgen som är förbi. Solen verkar också ha dragit sig tillbaka.
Nu ska jag visserligen inte klaga, för det här är nog enda gången i mitt liv som det varit dåligt väder när jag jobbar och fint när jag är ledig. Jag har haft en underbar helg.
I fredags åt vi påskmat hos mamma och pappa, och sedan var jag ute i solen och blåste såpbubblor med Anja. Solen lyste, och i rabatterna växte krokus och skilla, och det var så där underbart vårigt som det bara är i april.
Lördagens födelsedagsfest för Jocke och Erik var en ganska långsam och slö historia, men ändå mysigt. Vi bara satt och pratade och lyssnade på musik och trivdes. I söndags fick jag äntligen kolla på Sofia och Nicklas nya skitsnygga lägenhet och sen blev det fika på markan i Strömsholm. Jag har fått mer sol på mig de här 3 dagarna än jag fått det senaste halvåret, men har jag några fräknar? Näe. Såklart inte. Jag är lite missnöjd med det faktiskt.
Men det är också det enda jag är missnöjd med. Till och med repetitionen inför söndagens dansuppvisning gick som jag ville. Jag tror att det kanske finns en liten chans att jag inte kommer att ramla och starta något slags domino-ras. Men håll tummarna ändå, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback