valborg

Så, nu har jag varit på vårdcentralen och blivit tappad på blod inför mitt besök på sjukhuset om två veckor.
Som vanligt så var jag extremt svårstucken, och sköterskan skrattade och skakade på huvudet åt mina kärl, men sen fick hon proffsigt nog ut blod ur mig på andra försöket. Det kan vara rekord.

Ikväll blir det en brasa vid skantzen trots allt.
En kanadagås hade lagt ägg uppe på brasan, och tydligen måste man ha tillstånd för att få flytta ett bo bara så där.
Igår flyttades det iaf, och alla ni som retat upp en kanadagås någon gång vet att man inte gör det ostraffat. Jag skulle inte vilja ha jobbet. Men, iaf, boet är i säkerhet och brasan kommer att brinna.

Igår fick jag en riktig spark i baken också på vv. Mitt första plus i protokollet! Visserligen bara +0,4 kg, men ändå.
Min motivation är iaf igång igen, och ännu bättre blev den efter stavgången igår.
Nu är det no mercy den kommande veckan. På lördag ska jag hiva några smirnoff ice, men annars är det totalt sockerförbud. Vi ska visa den där tråkiga konsulenten att vi kan! Hon kan slänga sig i väggen. Moahaha

Så, trevlig valborg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback