Ryggen okej igen

Nu har jag varit hos sjukgymnasten/kiropraktorn och fixat min rygg. Efter ett par veckors sovande på tunna madrasser och alldeles för mjuka soffor så behövdes det.
Han bara: Här är det fel, här är det fel, här är det tvärstopp, här har du en låsning...osv.
Sen bara: Ja, hela den här biten (måttar typ 3 dm från nacken och nedåt) är ju helt fel!
Jag bara: jaha...
Efter ett bra tags knäckande och brytande så verkade han nöjd, och jag kan röra på mig igen. Fick en ny tid nästa vecka, och tills dess ska jag vila och göra lite övningar.
Känner dock att den här underbara ömheten som man får efter kiropraktorbesök börjar infinna sig. På efm är jag antagligen helt stel, men sen blir det ju bättre, så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback