tack

En man ca 70 år kommer fram till lånedisken med ett stort vänligt leende och pigga ögon:

- Jag har gått här och läst tidningen nu i någon månad, och nu börjar jag förstå varför det är så mycket gubbar här.
Det är för att du är här!

Visst är det härligt med vänliga människor?

Tidigare imorse berättade en kollega att hon hade pratat med en låntagare om en kollega till oss som hade slutat. Låntagaren utbrister då förfärat:

- Men Maria ska väl inte sluta, va?

Ibland är det skönt att höra att man är omtyckt.


Kommentarer
Postat av: sandra

åååh. då måste man ju bli lycklig :)

vill du ut med mig ikväll?

Postat av: mia

Är det en dejt du är ute efter? ;)

ja, kanske jag kan. Om jag slipper myggen.

2009-08-12 @ 12:23:09
Postat av: sandra

hehe, självklart ;)

2009-08-12 @ 14:54:26
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback