Årets...

Okej, dags att ta tag i bloggen igen.
Det är bara två dagar kvar av 2009, och det här året måste väl sammanfattas som helt okej. Iaf mycket bättre än 2008, som var det mest irriterande året på länge.
Under 2009 har jag trivts rätt bra. Jag har varit på en superfint bröllop, varit nostalgisk i Halmstad och tagit det lugnt, förutom på jobbet där det varit kaos mest hela året.
Just nu avslutar vi året med den typen av vinter som jag älskar. Kallt, massor av snö och faktiskt sol! Den har vi inte sett mycket av under hösten, eller sommaren, eller våren för den delen. På solfronten har det varit ett skitår.
Men ändå, jag tror att jag gillade 2009 och såklart måste man ju göra en lista. Det är ju obligatoriskt, typ.

Årets finaste: Lillsyrrans bröllop. Helt klart.
Årets låt: So long av Tomas Andersson Wij. Okej, den är inte ny, men den har dominerat min ipod.
Årets bok: Boktjuven av Markus Zusak
Årets besvikelse: Winnerbäcks nya skiva som jag fortfarande inte riktigt gillar.
Årets förväntan: Mitt kommande syskonbarn som väl blir det bästa på 2010 om syrran får som hon vill.
Årets tidsfördriv: Farmville. Har jag egentligen gjort något annat i år?
Årets konsert: Marit Bergman. Så underbar kväll.
Årets författare: Markus Zusak, så duktig, och så charmig.
Årets överraskning: Jag på dansuppvisning inför halva Hallsta. Och det gick bra!
Årets film: Coraline.
Årets WTF!?: Malena Ernmans slutpoäng i esc.
Årets roligaste: Min och Magnus 2-dagarshysteri på Liseberg. Igen! Igen!

Så, dags att ta itu med 2010.


 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du glömde happy aquarium!



och nrä det gäller Liseberg, trodde mer om dig. Du bangade ju sista timmarna. Trodde du var karuselltokig ju :(

2009-12-30 @ 13:10:02
Postat av: Mia

Ja, men för fan! Du var ju helt jävla crazy! Jag tar igen det nästa år. Då ska du få sitta längst fram i flumride.

2009-12-30 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback