Simhalls-makeover

I natt medan jag sov var jag på sporthallen för att simma.
Det var tidig morgon, hela simhallen såg annorlunda och high-tech ut och omklädningsrummet var som ett litet runt tornrum med en trappa i mitten. Oerhört trångt. Väl ute i simhallen var det vågor i bassängen (tänk: äventyrsbad). Jag började förvånat skratta eftersom vågorna såg ut som pasta-skruvar. Jag hoppade i, försökte simma, men hamnade under ytan och kom inte upp, men det gjorde inget, för vattnet var varmt och jag kunde andas där under. Mycket märkligt, men lite coolt.
Uppe vid ytan igen var bassängen så full av folk så att jag fick armbåga mig fram mellan tanter och hånglande par(!).
Jag tror att mitt undermedvetna försöker säga mig nåt, men om det är att jag ska hålla mig borta från simhallen så får det tänka om. Det där var det mest spännande simhallsbesöket ever.

Kommentarer
Postat av: A-K

skönt att det inte bara är jag som är knäpp ; )

2009-02-06 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback