Borrproffsen

Nu är äntligen tavellisterna uppe. Jag och a-k var värsta proffsen med slagborr, pluggar, skruvar och tumstockar. Och självklart blev allt otroligt rakt! Det är nästan så att jag är förvånad själv. När vi satte upp listerna på skruvarna och det var rakt så hoppade vi omkring i nån slags segerdans. Jag är sjukt nöjd. Lite fler tavlor bara, så är det perfekt.



Innan borrandet och skruvandet så var vi på djuraffären där jag äntligen fick 2 nya fiskar. En är svart och honom hittade vi i ett akvarium där han var den enda av sin sort. Han såg så ensam ut. Jag var bara tvungen att rädda honom. Dessutom har han (liksom Helge) coola utstående ögon. A-K döpte honom till Maximus (för att jag redan har en Julius). Den andra, som är vit med ett par röda fläckar är pytteliten och henne döpte jag först till Hedvig, men insåg rätt snart att hon måste heta nåt romantiskt, som typ Gloria. Söta är de iaf, men de ville inte vara med på bild. Kanske en annan dag.
En härlig födelsedag blev det iaf, och i helgen vankas det två kalas och en massa tårtätande.


Kommentarer
Postat av: A-K

Cleopatra.....please

2009-01-16 @ 10:47:15
Postat av: Julle

Fin-fint!

Tavellister blir snyggt.

Postat av: Magnus

Snyggt!!

nåt romantiskt, hon fick heta Gloria? Vad är romantiskt med det? Jag håller med A-K, Cleopatra ska det vara isf.. Tidlöst, utstrålar makt och bara fabulösthet!

2009-01-17 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback