Långtidsprojekt

Idag ska jag till jocke och måla hans hall. Ja, jag vet, vi har sagt det förut. Det är väl ett år sen vi skruvade ner taklampan och tog ner allt från väggarna. Varje gång jag kommer dit svär jag över avsaknaden av taklampa, så nu är det väl dags. Men varje gång jag kommer dit med målarkläder och gott humör så går luften ur oss någonstans på vägen och vi hamnar i soffan som två säckar potatis med film och godis.
Han gjorde ett tappert försök till att få mig att slipa garderobsdörrar med sandpapper också, men tji fick han. Det kommer han aldrig kunna övertala mig till. Jag har fortfarande trauma från skolans "lite mer med ettans sandpapper!". Nej, måla tak och väggar är det jag signat upp för, och så får det bli.
Jag har vin med mig. Antar att vi kan behöva det när vi är klara (om vi blir klara).
Wish us luck!

Kommentarer
Postat av: sandra

wish you luck!

btw: eftersom ikea avsaknades i helgen, har tappat veckans dagar just, vad gör du på typ onsdag, eftermiddag/kväll...

om vi skulle dra oss en vända då, liksom? ;)

Postat av: sandra

wish you luck!

btw: eftersom ikea avsaknades i helgen, har tappat veckans dagar just, vad gör du på typ onsdag, eftermiddag/kväll...

om vi skulle dra oss en vända då, liksom? ;)

2009-01-05 @ 18:05:26
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback