Shy worrier?

Enligt ett Dr. Phil-test på facebook, så är detta min personlighet:

People think you are shy, nervous, and indecisive, someone who needs looking after, who always wants someone else to make the decisions & who doesn't want to get involved with anyone or anything. They see you as a worrier who always sees problems that don't exist. Some people think you're boring. Only those who know you well know that you aren't.

Jag vet inte, men jag känner inte riktigt igen mig...
Jag är ju den som vill bestämma och se till att allt blir som jag vill. Den som hörs mest och inte oroar mig i onödan. Eller? Är det bara som jag inbillar mig? Har han rätt, Dr.Phil?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag är orolig, mitt älskade barn är sjukt. Hon kanske inte överlever, 5½ år. Tiden har gått så fort. Det är kanske dags att ta färväl av fröken svår. Hon får medicin men hon gör bara frivolter hela tiden. Jag säger åt henne att hon ska vila men hon vill inte. Min älskade fisk... :(

2009-01-07 @ 19:17:46
Postat av: Anna

Lyssnar du på vad Dr.Phil säger så börjar jag ju faktiskt fundera på om JAG känner dig överhuvudtaget ;)

2009-01-08 @ 10:58:18
Postat av: mia

Haha, jag vet, det var ju bara på skämt ju. Oroa dig inte, det är ju mitt jobb. ;)

2009-01-08 @ 14:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback