snart så

Oftast är jag oerhört snabb att googla saker som jag vill ta reda på, men ibland är ju helt enkelt löjligt trög.
Det där med horrokruxerna var ju plättlätt att hitta. Kolla bara
här.

Idag har jag badat igen (surprise!), ätit glass, varit hos mormor och morfar, diskat, tvättat, klippt en gräsmatta och nu sitter jag i fåtöljen och ska försöka hitta potentiella rastplatser på vår väg neråt landet. Ska bli spännande att se om jag kan hitta nåt kul.

Planerar dessutom att ta med datorn ner för att kunna blogga lite därifrån. Det varkar ju mest bli regn iaf, så det kan ju vara kul med lite tidsfördriv om inte annat. Får se om den får plats i väskan. Håll utkik under veckan så ser ni själva hur det gick.
Nu ska jag leta sevärdheter.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback