då var det dags igen

Jaha, nu har jag varit hemma i snart två dagar, så nu är det väl dags att packa ihop och dra igen.
Imorgon åker jag till sthlm för att hänga i pride-parken med mina vänner. Min 6:e pride tror jag att det blir. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Vissa har jag inte sett sen förra året. Jag ska bo hos Fredrick och Christer, och det ska bli mysigt. Jag har saknat dem.
I år är temat hetero, och det ska snackas om heteronormen, vilket jag tycker är helt rätt. Den behöver absolut förändras.

Dessutom ska jag försöka få lite ensamtid på stan. Jag ska besöka Lennart Hellsing-utställningen på Kulturhuset, leta klänning till bröllopet och hitta 3-årspresent till Olle. Ska bli skönt att bara strosa runt lite ensam. Sen blir det ju pride på kvällarna, med allt vad det innebär av schlager, sprit och galenskap. Man ska väl inte vila på semestern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback