Dubbelt Grattis!

Så, idag får jag passa på att gratta min bästaste A-K som bara har ett år kvar till döden, och min lilla pappa som fyller 62 år imorgon.

Anna-Karin har jag ju känt praktiskt taget hela mitt liv, och hon finns med i 90 % av alla mina roliga minnen från när vi var barn, och de flesta från vuxen ålder också för den delen. Det är ganska makalöst att man kan umgås så mycket som vi gjort och ändå inte tröttna eller växa ifrån varandra. Jag har nog aldrig så roligt som när vi umgås.

Pappa har jag såklart också känt i hela mitt liv, och han är den ena delen av de som gjort mig till den jag är. Den som läst sagor, busat och lärt oss att ta egna initiativ och att klara oss själva, men som alltid funnits där när det inte gick som vi hade planerat. Pappan som man fick följa med på spännande besök på brandstationen och som alltid än idag säger "Hej, lilla mia" när han svarar i telefonen och hör att det är jag. Jag har världens mest underbara pappa. Tro mig. Era kanske också är bra, men inte lika bra som min.

Stort Grattis till er båda. Vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer
Postat av: A-K

Ja, vad ska du ta dig till nästa år när jag dött av, passa på och njut av det här året jag har kvar ; ). kram kram darling

Tack för gratulationen i morse också :D

2009-06-05 @ 14:47:59
Postat av: Jeanette

Men vad ska Mia göra när jag och Sandra också har dött?? Mia är ju ett år yngre..Kommer bli ett tråkigt år fram till hennes död..;)

Postat av: mia

Åhh, nu fick jag värsta ångesten...

Låt bli att dö, okej? Vi ska ju sitta på hemmet och vara dryga små 90-åriga tanter med blåfärgat hår och busvissla efter de manliga skötarna. :)

2009-06-06 @ 16:52:29
Postat av: A-K

hihi, ok jag hänger kvar ett tag till

2009-06-08 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback