hjärtslag

Helgen har varit välbehövligt lugn.
Hade kalas för pappsen i lördags och sen har jag legat hemma i fåtöljen och kollat på missade Lost-avsnitt resten av helgen. Såg förresten Coraline också, och den var riktigt ruskigt bra. Se den om ni får chansen.
Det enda som stört min helg har varit att mitt hjärta kommit ur sin riktiga takt, känns det som. Det slår lite hur som helst och börjar driva mig till vansinne. Jag har ju vanligtvis lite extraslag och oregelbunden hjärtrytm, men nu har det överträffat sig själv nästan hela helgen. Hur länge är det okej att ha så här? Syster Maggan?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det sägs att så länge man inte har extraslag vid fysisk ansträngning är det ok...

2009-06-08 @ 16:07:56
Postat av: mia

Det har jag också hört, men det är iaf förbannat obehagligt och svårt att sova.

2009-06-08 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback