Men åhhh, kom igen nu...

Åh, kan det bli sommar snart? Alltså, jag menar sommar på riktigt. Som i sol och blå himmel och ett liv utan jacka?
Men visst, hellre regn nu än om 3 veckor när jag går på semester.
Jag vill ha sol på Liseberg. Jag vill inte behöva bli blöt av nåt annat än vattnet från Flume Ride (Ja, Magnus, vi ska åka den!) och Kållerado och sen vill jag torka snabbt som attan i solen efteråt.
På Tylösand vill jag verkligen ha sol. Jag vill ha en vecka i härlig Halmstad-sol och bara driva runt och minnas saker och platser.
Men först ska jag jobba tre veckor till. Det känns som långa veckor, men jag vet att det kommer att gå fort. Men antagligen inte fort nog för otåliga mig.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Man kan visst köpa en plastponcho för 20 spänn så..

2009-06-10 @ 12:46:23
Postat av: Magnus

HAHAHAHAHAHA!! Du har reklam för ändtarmsbesvär på din blogg!

2009-06-10 @ 12:47:27
Postat av: mia

Ja, men härligt...

och då menar jag både reklamen och ponchon.

Ponchon brukar dessutom ha små små Lisebergs-kaniner som mönster. Jiiihaaaa!

2009-06-10 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback