Ut med det gamla, in med det nya...

Igår fick jag min nya soffa. Ja, den är iaf ny för mig.
Skattepengarna mot soffan. Helt okej byte.
Den gamla soffan med de vackert broderade blommorna och fåglarna på har nu satt sin sista potatis, skitit i det blå skåpet, kastat in handduken, trillat av pinn osv. Ja, ni fattar. Den är död! Moahahaha
Det kändes obeskrivligt bra att kasta den i containern tillsammans med en massa annat skit som jag rensat ut ur diverse garderober och lådor. Nu ska jag bara köpa svart klädsel till soffan, eftersom jag inte gillar beige så mycket. Men det blir sen. Efter sommaren. Först ska jag handla onödigt skit, äta ute och njuta för pengarna. Sen, i höst kan jag köpa tråkiga saker som möbelklädsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback