Nu ni...

Kvällens vägning kommer att bli en rysare.
Nu när jag nästan kan äta ordentligt så äter jag. För mycket visserligen, men jag äter iaf.
Det är ju mer än vad jag gjorde förra veckan.
Men men, jag får väl ta den här veckans resultat med en klackspark och sedan köra järnet. Nu kan jag ju äta, och därmed är alla ursäkter som bortblåsta. Resultat kommer imorgon, men det blir antagligen inte lika mycket skryt som sist.
Simmade imorse iaf, och sen fick jag en liten promenad med sandra eftersom jag mötte henne på vägen och vi skulle till samma område. Imorgon ska jag dessutom försöka fixa nya batterier i min stegräknare så att jag får lite extra motivation.
Just nu ska jag bara njuta av solen som lyser som en galning utanför. Jag har fönstret öppet också. Det luktar vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback