nya tag. igen.

Japp, då är det dags att ta nya tag. Igen. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det i mitt liv, men hellre anstränga sig lite ibland än inte alls, va?
Jag vägde in mig igår på exakt samma vikt som jag vägde in mig på förra omgången.
Med andra ord har jag gått upp precis allt som jag lyckades gå ner förra gången.
Snacka om att det känna onödigt.
Nu har jag dock en annan sorts motivation. Nu mår jag inte bra. Min mage gör ont, och min hälsena behöver avlastas.
Det som förut var en utseendekamp har nu blivit någonting annat. Någonting viktigare.
Håll tummarna, för nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: sandra

håller tummarna för en New York-resa med din favoritkonsulent då ;)

2009-03-05 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback