Otur eller?

Vägningen igår stannade på futtiga -0,6 kg. Jag blev lite besviken faktiskt. Jag tycker att jag varit ganska duktig.
Jaja, nu är det ny vecka och nya tag.

För övrigt så måste jag bara kolla en sak med er.
Varför är det alltid så att om man har 50% chans att välja rätt, så väljer man ändå alltid fel?
Vi har två hänglås till vårt bokinkast, och alltså även två nycklar som ser ungefär likadana ut.
Varje dag, och då menar jag VARJE, så tar jag fel nyckel till fel lås på första försöket. Det slår aldrig fel. Det har gått så långt så att jag vet redan innan att det kommer att vara fel nyckel, och ibland byter jag innan jag hinner prova, och då är det fel ändå.
Jag är bergis en sån som skulle sitta i tv och skrapa triss och ha 50% chans att vinna 170 miljoner, men väljer såklart fel ruta och går typ lottlös därifrån.
Är det bara jag, eller?

Kommentarer
Postat av: Julle

Det är lagen om allting jävlighet helt enkelt. Den är vetenskapligt fastställd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback