upp och ner

Okej, alla prover lämnade, en ny kartong tabletter i väskan och förhoppningsvis blir min mage bra snart så att jag kan leva utan att behöva tänka på den hela tiden. Jag sover dåligt, kan knappt äta och mår allmänt halvtaskigt.

Idag drar jag till jocke efter jobbet och så ska vi ligga i soffan och vara miserabla tillsammans och kolla på film.
Jag ska insistera på Mr Magorian's wonder emperium, för Dustin Hoffmans rollfigur kan få vem som helst att må bra på stört. Testa så får ni se.

För övrigt så lyckades jag klara hela gårdagen utan ett enda snedsteg och faktiskt heller inget sockersug alls.
Jag har till och med fyllt i check-listan! Jag är nästan imponerad själv.
Tydligen tar jag detta på allvar.
På torsdag får ni höra om det lönat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback