Väntar du högvatten?

Gårdagens resultat blev futtigt men väntat. 2 små hemska hekton hade försvunnit.
Självklart resultatet av att jag faktiskt ätit den här veckan, till skillnad från förra.
Det var iallafall inte plus på vågen, och det är det enda som räknas.
Idag gick jag till jobbet i solen med mina mupp-korta byxor. Till mitt försvar så måste jag säga att jag glömt att de var för korta, och inte upptäckte det förrän jag hade gått en bit. De såg okej ut när jag stod still hemma ju!
Varför lär man sig aldrig att vissa klädesplagg ligger längst in i garderoben av en anledning?!
Och varför kastar man dem inte? Nej, istället lägger man ner tid på att tvätta dem och lägga in dem där igen.
Nu måste jag pga min idioti gå och dra i dem hela dagen. Kanske kan gå i strumpfötterna? Då lär de ju se längre ut. Hmm...en idé...

Kommentarer
Postat av: sandra

2009-03-21 @ 07:38:35
Postat av: sandra

ett minus är alltid bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback