bra dag

Idag är en ganska bra dag. Det spöregnar visserligen ute, men vad gör det när jag har på mig ett par bruna linnebyxor som jag förut knappt fått ihop knappen på?
Jag köpte dem förra året, och alla vet ju hur linnebyxor beter sig efter ett par dagar. Ja, de blir skitstora.
Därför klämde jag i mig i den minsta storleken som jag överhuvudtaget kunde få ihop knappen på, och så köpte jag dem. Problemet var bara att det är jävligt svårt att gå ut ett par byxor som man inte ens kan andas i. Mitt första mål när jag skulle gå ner i vikt var att kunna ha byxorna utan att dö.
Idag behövde jag långa byxor, och provade dem här i brist på annat. Och wow, jag kan ha dem. Jag kunde till och med cykla i dem utan att de sprack. Det är en bra dag.

Dessutom hittade jag en ny söt yoghurt i affären igår som jag bara måste testa till frukosten idag. Vad tror ni? Gott eller pyton?


Kommentarer
Postat av: sandra

men gud så söt. :)

tror iofs att den smakar pyton men man kan ju aldrig veta, hoppas den smakar bra! ;)

2009-05-28 @ 09:12:31
Postat av: mia

Den smakade hallon med eftersmak av sån där lakrits-medicin. Pyton med andra ord.

Fick även associationer till laktitssmakande kontrastvätska. Urk!

2009-05-28 @ 14:43:41
Postat av: Magnus

Sån där lakritsmedicin!?!?

Men jag kan tänka mig att den smakar kontrast, gastrografin...

2009-05-28 @ 17:35:20
Postat av: mia

Ja, var det hostmedicin kanske? Lite vit och så smakade den lakrits. Fick du aldrig sån när du var liten?

2009-05-29 @ 09:07:43
Postat av: Magnus

Nope, fick ju inte det...

2009-05-29 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback