dags att inse fakta

Så, nu har jag varit och bokat ännu en tid för ytterligare provtagningar rörande min mage. Måste snart vara slut på saker som man kan kolla...
Jaja, lika bra att få det gjort iaf.
Min mage beter sig för övrigt som skit just nu. Den gör ont och jag tror att vinet i lördags var boven, även om det var gott. Ibland vill man ju offra sig lite, men det är helt enkelt inte värt det. Varför lär jag mig aldrig det?
Jag skulle tro att jag iofs redan lärt mig det, men ibland orkar jag bara inte bry mig. Jag vill kunna göra saker och äta saker när jag får lust, och då offrar jag min mages välbefinnande en stund. Antar att vi alla gör såna saker emellanåt, oavsett vad det gäller. Jag vill inte behöva tänka och planera och låta bli hela tiden, men jag inser ju att det måste bli så.
Jag är ju inte korkad. Jag är bara trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback