häng med, okej?

Vem vill spela brännboll och kubb och grilla korv med mig någon kväll/eftermiddag?
Jag känner för en lång slö eftermiddag som kryper över i en lång kväll med korvgrillning och smirnoff ice och mys.
Ni behöver inte känna att ni inte kan, för jag behöver ett tennisracket för att träffa bollen och sen ungefär en halvtimme på mig att springa runt konerna. Det finns med andra ord en anledning till att jag brukar vara brännare. I båda lagen. :D
Kubb har jag aldrig spelat (jo, det är sant) så där kan ni spöa mig så mycket ni vill. Det är okej.
Kan ni någon helg?



Kommentarer
Postat av: sandra

jag kan!! och vill ;)

allt efter den här veckan känna som semester...

2009-05-25 @ 20:50:35
Postat av: Anonym

Ja, eftersom jag bara jobbar tom. Fredag som det ser ut nu så har jag ju ungefär all tid i världen att ägna åt sommaraktiviteter. Jag är på :)

2009-05-25 @ 23:15:54
Postat av: Anna

Mitt namn försvann. Men det var alltså jag som skrev det där ovanför. Ja. Hej, hej.

2009-05-25 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback