Boktyckare

Surfade runt lite på Barnens bibliotek för att se vad barn och ungdomar tycker om böckerna som jag läser just nu.
Kolla in kommentarerna till den här boken. Barn är så roliga.

Jaha, nu skulle jag länka, men det funkade ju inte. Boken heter Bögslungan och du kan läsa om den här.
Här är kommentarerna:


»Olivia, 12år
är inte homosexuell, men tycker om homosexuella (de är oftast väldigt trevliga) och den här boken var jättebra. :D

»TYPMACKE'ATP, 12år
Jättebraaa...... Jag känner inga bögar

»simon, 11år
gillar inte bögar,så den var inte så jätte bra!

»st anton, 11år
denna boken går verkligen på djupet för mig :/ ja, du gissade rätt jag e en livs levande bög.

»nunnii, 40år
xDxDxD(sämst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback