Jag, en schlagerstjärna!?

Okej, hörrni. Jag behöver hjälp, tips och idéer.
Jag har blivit inbjuden till en maskeradfest med tema schlager/glitter/glamour.
Helst ska man klä ut sig till en (i verkliga livet) existerande schlagerartist. Det måste dock inte vara en svensk.
Nu är ju bara den stora frågan: VEM?
Ni kan ju fundera lite och samtidigt väga in att jag inte är pinnsmal som typ Charlotte Perelli.
Peruker går alltid att trolla fram, och tänk också på att jag gillar glitter och fjäderboor och sånt. Gala, liksom.
Ge mig förslag nu, okej? Festen är den 31 oktober och jag vill helst inte bränna en halv lön på att fixa acessoarer.
Kom igen nu. Gnugga geniknölarna.

Och nej, jag tänker inte vara Carola. Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo oooh ooh!

han från ukraina med ein-zwei ;)

2009-09-14 @ 16:42:04
Postat av: moa-h-aha

från mig var det ultimata förslaget :)

2009-09-14 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback