sovproblem

Jag är trött idag.
Eller, för att vara ärlig så har jag varit trött rätt länge nu. På mornarna tar det en evighet att komma ur sängen, men sen är det ganska okej, förutom att jag inte känner mig som vanligt.
Jag kommer på mig själv oftare och oftare med att ligga och bita ihop käkarna hårt när jag försöker sova, och gör det ofta också när jag vaknar. Mina axlar är spända och huvudvärken smyger sig på.
Humöret är det dock inget fel på. Bara jag kommer igång på morgonen så släpper det mesta, men varför kan jag inte slappna av när jag sover? Hur gör man?
Det här börjar bli lite jobbigt.

För övrigt har jag sett en del film de senaste dagarna. Kan rekommendera The boat that rocked och Slumdog millionaire. Två riktigt bra filmer, men på väldigt olika sätt.
Har ni sett nåt som ni kan rekommendera? Jag är inne i en filmperiod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback