Träningssugen

Nu, ni, börjar det hända grejer med min motivation vad gäller träning.
Idag ska jag iväg och prova på step-up för att se om det är lika kul som jag minns att det var förut.
Igår var det Linedance, och det är alltid lika roligt. Det är enda gången som jag verkligen längtar efter att gå till träningen.
Simningen på onsdagarna har kommit igång, och så schlagerträningen, också på onsdagar.
Det gäller ju att fylla varenda liten sekund av fritiden, så att man inte får tråkigt.
Nej, seriöst så skulle jag gärna ha mer hemma-tid, eftersom jag gillar det, men nu är det träningen som är viktigast. Iaf i höst medan motivationen finns. Häng gärna med om ni vill!

Hade min sista tid hos sjukgymnasten idag också. Det blev lite lite knäckande av ryggen, men han verkade nöjd med mig. Jag skrek inte ens när han greppade mina muskler och jag kan tom lyfta armarna över huvudet, så något bra måste han ju åstadkommit. Haha, nej, seriöst, han är övermänsklig den där killen. Tur att han finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback