Ta det på svenska, snälla...

Det är så spännande med sjukvården.
De skickar ut en helvetes massa papper fulla med läkarspråk som ingen förstår. Hur tänker de? Sitter de på fullaste allvar där och tror att vanliga människor utan sjukvårdsutbildning förstår vad de menar?

Ska strax ner till vårdcentralen för att ta en massa prover.
Det roliga är bara att jag inte vet till vad.
Visst, jag vet att det har med den ständiga magen att göra, men vad jag ska göra på själva besöket har jag ingen aning om. Det enda jag förstår är att jag ska träffa en läkare och att jag inte behöver fasta. Alltid något.
Ska nog verka som en idiot och ringa och fråga.
Det är inte så roligt att lämna avföringsprov och blodprov så att jag gör det utan anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback