133 lästa

Vid förra årsskiftet påbörjade jag en lista som skulle fyllas på under året med lästa böcker. Nu när 2009 är slut finns 133 böcker på listan. När jag kollar igenom den så känns det som att det var åratal sedan jag läste en del av dem, men det är alltså max ett år sedan! Skumt. Iaf, det är med största säkerhet många böcker som inte hamnat på listan, eftersom jag slöläser en hel massa på jobbet, men vad gör det. De här 133 böckerna har gjort något slags intryck på mig under året, och jag önskar att jag hade varit en sån som fyllt i läsdagböcker hela livet. Så många böcker har lästs, älskats och glömts bort. Trist, men kanske har de lämnat någon märke som jag inte är medveten om. Nu börjar jag listan med årets böcker. Jag har redan läst två, även om jag började på bägge förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback