bara några klick

Alltså, det här med internetshopping måste ju vara det smartaste någon nånsin kommit på. Ja, kanske förutom själva internet, då, men iaf.
Liksom. Några klick på
happysocks och ett par dagar senare dimper ett paket ner på hallmattan och plötsligt sitter jag och och viftar på tårna i hysteriskt randiga strumpor och ler som en idiot..
Ytterligare några klick, lite pyssel och beslutsångest på personligalmanacka.se och min nya fantastiska kalender som ska guida mig igenom 2010 anländer, komplett med utvald sudoku-bilaga, ifyllda födelsedagar och skitsnyggt omslag.
Ett mail från adlibris (som verkligen verkar ha allt som är värt att läsa) talar om att min bok som jag haft på bevakning nu finns att beställa, och klick klick, här är den.
Ytterligare klick på bluebox, inreda och happystore och jag är en fattig, men mycket lycklig människa.
Det är inte det att jag är lat, men satan vad mycket snygga saker man kan shoppa på nätet. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback