det var nästan för bra...

Ahh, måste bara säga att baddräktsköpet inte var det roligaste jag gjort, men shit vad skönt det var att simma i den! Allt satt där det skulle och jag kände mig värsta proffsig när jag slapp ha den värdelösa slappa bikinin på mig. 60 längder blev det, och det är 1,5 km för er som inte vet.
Och eftersom min motivation nu är på topp så var det ju bara typiskt att jag skulle ramla igår på en isfläck, vrida foten i fallet och sen sätta mig på den. Hurra! Kan knappt gå och jag har typ två fotknölar på vänsterfoten, men det blir nog bra snart. Hoppas. Känns iaf lite bättre idag än igår.
Får väl hålla mig till simbassängen istället för promenader.




Kommentarer
Postat av: Stina

Att belasta en skadad fot är det bästa man kan göra. Då läker ligamenten fortare. Det är egentligen bara den egna smärttoleransen som sätter gränsen för vad man kan utsätta den för. Så kör hårt!

Postat av: mia

Tack! Då vet jag att det inte är farligt. Jag kan ju ändå inte sitta stilla, så...

2010-01-07 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback