Underbara helg! ♥

Jag sitter här och tittar ut på solen och känner mig riktigt upprymd över det faktum att det är fredag.
Jag vet, det är en ganska vanlig fredagskänsla hos den större delen av befolkningen, men just denna helg ska bli riktigt rolig.
Avslutar arbetsveckan med lunch med sandra och glassdejt med a-k.
Sedan möter jag upp med ulrika för att åka till stan där det ska inhandlas doppresent, födelsedagspresent och kanske något annat kul, typ en halv bikini eller leggings.
Imorgon är det dags för underbara Sigrids dop och sedan blir det schlagermys och hysteri hos Sabina med obligatoriska drinkar (cosmo), mat (pizza) och efterrätt (rabarberpaj).
Topp 5-listan är gjord och alla (mina) tummar hålls för Tyskland.
Söndagen bjuder på kalas för syster och så klart mors dag, för hon är väl värd att fira, min lilla mamma.

Antar att det kommer vara en leende maria som somnar på söndag kväll.
Bara solen kan visa sig också så ska nog allt gå galant.
Jag ska nämligen ha klänning imorgon, folks. Det händer inte ofta och måste därför firas med sol.
Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback