Vattenfall i dubbel bemarkelse

Har spenderat var sista hela dag i Goa pa stranden i het sol. Jag har numera en hennatatuering som jag inte gillar (ja, den ar FUL faktiskt), och som kommer att sitta pa min arm i 2 veckor. Hurra.
Just nu regnar det ute, och luften ar om mojligt annu mer fuktig an annars. Vi ska strax ata pa var favoritrestaurang Redondo for sista gangen innan avresa.
Imorgon kommer taxin kl 11 och planet till Mumbai lyfter 14.20. Sedan vantar, vad vi antar, 2 och en halv hysterisk dag i storstaden. Det blir nog bra...

Dudhsagar vattenfall var magnifikt. Valdigt hogt och vackert, men det vi kommer att minnas mest ar nog anda den minst sagt skakiga 8 km-resan dit i jeep. Vagen var bara orange lera och en gang fick jeepen knuffas loss ur geggan. I jeepen satt vi och 4 engelsman och skakades hit och dit och in i varandra medan svetten rann langs skinnsatena. Mysigt. Haha. Jeppen plojde genom vatten som gick upp till halva bilen och over stock och sten kandes det som. Sedan var det bara att satta igang med att klattra pa stenarna genom vattnet for att komma fram till fallet. Och sedan- saklart, skulle vi ju tillbaka igen. Vi var ganska trotta i kroppen nar vi kom hem.
Snart ar jag hemma igen. Det kanns som att jag varit har i en evighet, men anda som att vi precis kom hit. Konstigt. Hoppas att ni har det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att ni har det bra, här är det snöplask idag. Ha det toppen i Mumbai nu så ses vi igen till helgen. Puss♥

2010-11-15 @ 14:48:38
Postat av: Sofia

Haha, jag hade velat sett er knuffa på den där jeepen i leran ;o)

Hoppas vi ses i helgen, så jag får se hur brun och fin du är =)

Här hemma händer det också saker..Lucas ålar omkring massor och säger Mamma och Pappa :o)

Vi saknar dig!! ♥

2010-11-15 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback