3 veckor

Det slog mig nyss att om 3 ynka veckor sitter jag i ett flygplan nu, på väg till Indien.
3 veckor! var det inte nyss mer än ett halvår kvar till november? Var det inte alldeles nyss som vi fixade visum och sade att det var bra att vara ute i god tid innan resan?
Det skulle ju passera en hel sommar, och en höst innan det var dags. Var tog de vägen?
Jag fattar ingenting.

Jag har fortfarande inte bestämt vilken väska jag ska packa i, och en del av sommarkläderna ligger fortfarande som en skrynklig hög i botten av tvättkorgen. Det börjar kanske bli dags att tvätta dem nu?
För rätt var det är så säger jag väl att "det var ju nyss 3 veckor kvar! Var tog de vägen?".
Tiden rusar iväg, det säger jag er.

Dessutom fick jag ett lönebesked idag, och det där med budgeten kommer inte att bli ett problem. Yeah!
Souvenirer, någon? :D


Kommentarer
Postat av: sandra

fasiken vad härligt.

jag är inte alls avundsjuk. inte alls. inte det minsta.

butter

2010-10-16 @ 12:03:18
Postat av: Sofia

Du behöver väl inte fråga om souvenirer!! Jag vill ha! ;o)

2010-10-24 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback